Laatste avond Hong Kong en Manila - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Nathalie - WaarBenJij.nu Laatste avond Hong Kong en Manila - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Nathalie - WaarBenJij.nu

Laatste avond Hong Kong en Manila

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

04 Januari 2013 | Filipijnen, Manilla

Hee!

De laatste avond in Hong Kong was nog super gezellig. We zijn naar een luxe Indische restaurant gegeten. Dit was super lekker. Daarna zijn we naar een lokaal barretje gegaan en hebben we Sangria gedronken en gepraat met de barman en de buren of Hong Kong. Ik ging redelijk vroeg naar bed, want om 6 uur de volgende dag moesten ik mijn bed uit.

De reis naar Manila was goed met een klein beetje vertraging. Vanuit het vliegveld konden we met de taxi naar het pension waar al gereserveerd was. Het pension is best wel luxe. Ik deel mijn kamer met Kiki (zij was ook mee in Hong Kong) en Josine ( Een andere master student). Ik vind dit best wel relaxed want ik heb mijn eigen bed :D. Het weer in de Filippijnen vind ik erg lekker, het is boven de dertig graden. De eerste dag hebben rond gelopen in een winkelcentrum en de rest van de dag en avond hebben we met andere Nederlandse studenten op het terras van het pension gezeten.

Vandaag hadden we 's ochtends een meeting met Tess, Arnold (van Mabuwaya foundation in de Filippijnen) en Merlijn en Jan (Docenten). Mabuwaya is een organisatie die zich inzet voor een krokodil in de Filippijnen. Zij helpen ons met praktische zaken van het onderzoek. 's Middags zijn we wezen winkelen, want we hadden nog wat dingetjes nodig, helaas ben ik nog steeds wat spullen vergeten die ik hoop nog te kunnen kopen; zoals batterijen.

Morgen vliegen we naar Cabagan. Hier zal ik waarschijnlijk heel weinig tot geen internet hebben. Dus ik zal mijn verslagen niet vaak kunnen bij houden.

Nathalie

Actief sinds 31 Maart 2011
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 25434

Voorgaande reizen:

24 December 2012 - 18 April 2013

Hong kong, North Luzon, Bangkok

09 September 2011 - 05 December 2011

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: