Vliegreis - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Nathalie - WaarBenJij.nu Vliegreis - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Nathalie - WaarBenJij.nu

Vliegreis

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

25 December 2012 | Hong Kong, Hong Kong

Hee allemaal,

Ik ben veilig in Hong Kong aangekomen!. De vluchten waren lang, maar ik ben er goed, maar heel moe, doorgekomen. Het appartement was makkelijk te vinden. Het is hier wel even wennen; alles is anders. De beheerder is nu spaghetti voor ons aan het koken :D Hij woont niet in deze appartement. Wij delen het appartement de aankomende twee dagen met een Taiwans meisje. Dat was het wel voor nu. Ik ga lekker eten, slapen en de stad verkennen!


Jullie een FIJNE KERST!!!!

  • 25 December 2012 - 09:40

    Sandraakje:

    Hi Nat!
    Mooi om te horen dat je veilig bent aangekomen!
    Geniet er lekker van :).
    Ik voeg je btw ff toe op mijn vriendenlijst hier, maakt het even wat makkelijker haha.
    Dikke kus
Nathalie

Actief sinds 31 Maart 2011
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 25441

Voorgaande reizen:

24 December 2012 - 18 April 2013

Hong kong, North Luzon, Bangkok

09 September 2011 - 05 December 2011

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: