Reis is vastgelegd! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Nathalie - WaarBenJij.nu Reis is vastgelegd! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Nathalie - WaarBenJij.nu

Reis is vastgelegd!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

16 Oktober 2012 | Nederland, Leiden

Ik heb de tickets voor mijn nieuwe reis geboekt! Ik ga met een ander meisje van de universiteit. Ik heb er super veel zin, maar moet nog heel regelen en doen voordat het zover is! Als het eenmaal zover is hoop ik vaak mijn reisweblog bij te houden, maar dit zal moeilijk in North Luzon zijn. Dit ivm als ik op onderzoek uit ben, waarchijnlijk geen toegang tot electriciteit heb.

  • 16 Oktober 2012 - 21:29

    Giela :

    Leuk dat je weer een reisverslag gaat maken :-)
Nathalie

Actief sinds 31 Maart 2011
Verslag gelezen: 923
Totaal aantal bezoekers 25431

Voorgaande reizen:

24 December 2012 - 18 April 2013

Hong kong, North Luzon, Bangkok

09 September 2011 - 05 December 2011

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: