eerste reisdag - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Nathalie - WaarBenJij.nu eerste reisdag - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Nathalie - WaarBenJij.nu

eerste reisdag

Door: NathalieEbbelaar

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

10 September 2011 | Verenigde Staten, Phoenix

Dit is voor mij al de derde keer dat ik dit verslag aan het typen ben: (. Mijn internet valt steeds uit.
Ik was gister voor zessen al op schiphol. Er was een probleempje bij het inchecken, ga een tijdje bellen werd het opgelost. Ik ging een uur later dan gepland vliegen. De vliegreis was voor mij gevoel zo voorbij:), ik had meerdere films gekeken. Bij het landen in. Newark had ik een super mooi uitzicht op de skyline van New York. Ik had twee uurtjes nodig or door alle duoane te gaan. Ik heb het vliegveld nog even rond gewandeld en een kleine ( halve liter) drankie gedronken voordat ik weer verder ging vliegen. Bij deze vlucht hadden we een beetje last van turbelentie, door donderswolken boven de rockies. De piloten hebben hard op het gaspanndaal gerrapt, we kwamen een half uur eerder aan.
Eerste wat me opvaalt in phoenix, is dat ik in een enorme woestijnstad ben, en het natuurlijk bloedheet is: ). Ikhad. Een busje geregeld om me baar mijn hotel te brengen. m half negen was ik al aan het slapen. Snachrs ben ik nog we'll wakker geworden door meerdere vliegtuigen/ helikopters. Maar op dit. Moment ben ik we'll uutgerust.
Om twaalf uur ( over 4 uur) ga ik weer naar het vliegveld, om daar de bus naar mijn einbestemming, flagstaff, te nemen. Ik wird daar savonds oogehaald.
Ik wet niet wanneer ik weer internet heb, dus het kan even duren voordat ik weer een verslag kan plaatsen.

  • 10 September 2011 - 06:56

    Giela:

    Blij te horen dat alles goed is
    slaap lekker

  • 10 September 2011 - 13:58

    Giela:

    Zo inmiddels is het morgenochtend voor je
    en heb je lekker geslapen?
    xx Mama

  • 10 September 2011 - 17:12

    Nathalie:

    Ik heb god

  • 10 September 2011 - 17:15

    Nathalie:

    Ik wilde zeggen dat Ik oke geslapek heb, Ik gaje niet terug smsen, omdat het duur is enik op dit moment nog toegang tot internet heb.

  • 11 September 2011 - 09:27

    Willy:

    He Nathalie! Fijn dat de reis goed verlopen is, dat was toch wel heel spannend denk ik zo in je eentje. En dan nu echt gaan genieten in de states! Ik hou opa en oma op de hoogte en we houden gewoon contact via deze site! Heel veel plezier! X

  • 11 September 2011 - 10:28

    Margot:

    Hoi! Gelukkig ben je veilig aangekomen :) Heel veel plezier en ik hoop dat het in Flagstaff minder warm is. xx

  • 11 September 2011 - 10:35

    Tabitha:

    Heee meis :)
    Wat goed dat je vlucht zo lekker snel is gegaan voor je gevoel! En leuk dat je al meteen een berichtje hebt kunnen plaatsen. Hoop dat de aankomst in Flagstaff goed is gegaan en dat je meteen leuke mensen leert kennen. Enjoy!

    xx Tabitha

  • 11 September 2011 - 19:21

    Ingrid :

    hey Nath,
    Leuk om wat van je te horen. Ik ben erg benieuwd hoe het daar is. heel veel plezier en geniet er van!
    Groetjes

Verslag uit: Verenigde Staten, Phoenix

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

02 December 2011

Laatste roadtrip en project

22 November 2011

Meteorkrater, Winslow en Tuscon

17 November 2011

Lake Mead 2

08 November 2011

San Fransisco

02 November 2011

Lake Mead
Nathalie

Actief sinds 31 Maart 2011
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 25444

Voorgaande reizen:

24 December 2012 - 18 April 2013

Hong kong, North Luzon, Bangkok

09 September 2011 - 05 December 2011

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: