Laatste roadtrip en project - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Nathalie - WaarBenJij.nu Laatste roadtrip en project - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Nathalie - WaarBenJij.nu

Laatste roadtrip en project

Door: NathalieEbbelaar

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

02 December 2011 | Verenigde Staten, Flagstaff

Afgelopen week waren er niet genoeg projecten, dus had ik vrij gekregen. Dinsdag hebben we een pre-thanksgiving georganiseerd voor de andere vrijwilligers die wel op project gingen. Donderdag hadden we een echte thanksgiving dinner, was supergezellig en lekker eten. Ik heb voor het eerst een zoete aardappeltaart gegeten en dat is verassend lekker. Doordat ik deze week ook ziek was ben ik niet op een lange roadtrip geweest. Ik ben wel op en dagtrip geweest naar Sedona. Daar hebben we gehiked, en gewinkeld. Het is daar supermooi met speciale rode (enorme) rotsen. En savonds zijn we naar een kerstfilm geweest:). ook hebben we een geweldige amerikaanse cafe ondekt waar ik nu vaak ontbijt of lunch :D. Ook heb ik gewinkeld op black friday, dat is een dag waarin alles met korting word verkocht :D.

Dinsdag begon mijn project, ik was ingeroosterd voor vier dagen wupakti ( een nationaal park, met een vulkaan en een lavastroom van ong. 800 jaar oud.) Maar sochtend kregen we te horen dat we een trail gingen repairen en afmaken in flagstaff. Ik vond dit best wel leuk doordat ik nog nooi trails had gedaan. De volgende dag moesten we sochtens boomstammen verplaatsen in Walnut Canyon. Smiddags was het eindelijk zover, we gingen een hek bouwen in wupakti, om de koeien tegen te houden. Helaas ben ik maar 24 uur in Wupakti geweest, want we moesten terug ivm een sneeuwstorm in Flagstaff. Op dit moment ligt er iets meer dan 20 cm sneeuw. En het sneeuwt nog steeds, ook ie er een sneeuwstorm voor vannacht voorspeld :D. Vandaag ben ik een beetje rond de stad aan het hoppelen. Morgen spullen inpakken en het huis schoonmaken. Zondagochtend 2:30 pak in de taxi naar de vliegveld. En gelukkig brengen een paar mensen me naar het station :D. En als het goed is kom ik op 5 december aan in Nederland.

  • 02 December 2011 - 21:23

    Margot:

    Hey,
    Je laatste week klinkt leuk en relaxed :)
    Hoe laat kom je in Nederland aan? Heb je een vluchtnummer?
    xx

  • 02 December 2011 - 22:23

    Tabitha:

    Aaaaaw sweet potato, dat is zo lekker :D :D Zullen we volgend jaar samen een Thanksgiving diner houden? ;) Wat gaaf dat daar sneeuw ligt nu! Hoop alleen dat het je vlucht niet belemmerd, zoals je wel eens in van die films ziet! Gek idee hoor, dat je alweer naar huis komt, wat gaat de tijd toch bizar snel! Hopelijk heb je alles gedaan en gezien wat je wilde, zodat je met een tevreden gevoel naar huis kan :D Geniet nog even lekker van the American Life, en ik vind het superleuk je straks weer te zien in Nederland :D Goede reis terug! xxx Tabitha

  • 03 December 2011 - 11:04

    Marleen:

    Hee Nathalie,
    het klinkt allemaal al weer leuk:)
    Hoe is het afgelopen met de sneeuwstorm? Dat lijkt me best bijzonder om mee te maken.
    Heb je de kou een beetje kunnen doorstaan:P

    Geniet nog van je laatste dagje en een hele goede terug reis!!

    xx

Verslag uit: Verenigde Staten, Flagstaff

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

02 December 2011

Laatste roadtrip en project

22 November 2011

Meteorkrater, Winslow en Tuscon

17 November 2011

Lake Mead 2

08 November 2011

San Fransisco

02 November 2011

Lake Mead
Nathalie

Actief sinds 31 Maart 2011
Verslag gelezen: 425
Totaal aantal bezoekers 25434

Voorgaande reizen:

24 December 2012 - 18 April 2013

Hong kong, North Luzon, Bangkok

09 September 2011 - 05 December 2011

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: