Lake Mead - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Nathalie - WaarBenJij.nu Lake Mead - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Nathalie - WaarBenJij.nu

Lake Mead

Door: NathalieEbbelaar

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

02 November 2011 | Verenigde Staten, Flagstaff

De avond voor project was er een schema wijziging, ik was in een andere crew geplaatst. Ik was in een crew met mijn deense kamergenootje en 7 jongens die ik nog niet kon :) Het was een super crew, erg veel lol en hard werk. Dinsdagmiddag kwamen we aan op de camping, met wc! 's Middags kregen we een demostratie hekken bouwen. Er worden hekken gebouwd om de nationale park, om de koeien tegente houden. De koeien vernietigen de natuur. Ook werd er verteld dat we vijf dagen zouden werken en een dag naar de hot springs in arizona gaan!. De eerste twee dagen heb ik hekpalen heen en weer gesleept. berg op bergaf. Van begin tot eind was ongeveer vijf km lopen met, eerste keer 20 kilo en daarna met 12 kilo, In totaal liep ik ongeveer 40-50 km op een dag methekpalen. Erg zwaar, veel blaren aan overgehouden, maar de uitzicht was super mooi! Het was onverstelbaar.ben
De andere drie dagen heb ik met een soortpower machine gelopen. Stuk makkelijker, maar saai, omdat je alleen maar de machine stuurt en op en aflaad. Het was wel gezellig, want er waren altijd minstens twee of drie mensen nodig voor de machine :D Zondag was mijn crew aan de beaurt voor de hot springs.Was een hike van 7 km door zachtzand en daarna een steile korte wandeling een berg op. Eerst ben ikin de colorado rivier gesprongen, daarna in de hotsprings gezeten. Er waren drie baden met verschillende temperaturen, was erg relaxed en heet. Daarna ben ik met andere van rotsen in de colorado gesprongen ;D Was supergaaf. 's avonds zijn we eerst naar de hoover dam geweest en daarna uiteten geweest in een buffetrestaurant, we waren binnen 50 minuten uitgeten, doordat iedereen aan het rennen was en heel snel at! Maar was erg lekker. Maandag na werk hebben we een halloweenkampvuur gemaakt. En smores gegeten. Was super gezellig. Het hout voor de kamopvuur hadden we gekregenvan amerikanen die ook vrijwilligers waren :D Dinsdag ben ik weer terug gekomen in flagstaff. Savonds zijn we voor de crewdiner naar een bar gegaan. We hebben bij een griekse restaurant gegeten, was erg lekker. Daarna weer naar een bar. Ook zijn we naar een supervisor huis gewesst. Was allemaal erg gezeliig!
Morgen ga ik naar San Fransisco en hopelijk weet ik vrijdag naar welk project ik ga :D

Oh ja, ik heb veel tarantula's gezien en nog veel meer hagedissen, kikkers etc. Ook konden we elke dag in leak mead zwemmen ;D

  • 02 November 2011 - 22:44

    Tabitha:

    Aaaaaah ik ben zo jaloers dat jij morgen in San Fransisco zit! Geweldig! Ga er maar onwijs van genieten, ben reuze benieuwd hoe je het allemaal vindt!
    Wat een zwaar werk dat hekken sjouwen! Je bent wel een bikkel hoor, dat bewijs je nu nog maar eens extra. Gelukkig zorgen ze voor genoeg leuke verrassingen en kom je waarschijnlijk op de mooiste plekjes van de VS. Wat vond je van S'mores? Lekker he? :D
    Heb je nog een beetje wat van Halloween mee kunnen krijgen, of zat je daarvoor te ver buiten de woonwijken?

    Tot het volgende bericht! xx liefs Tabitha

  • 03 November 2011 - 15:54

    Margot:

    Hey Nathalie,
    Wat leuk dat je naar San Francisco gaat! Als je tijd hebt moet je zeker in het midden van de stad op de hoogste verdieping van de Macy's naar The Cheesecake Factory. Dan heb je niet alleen geweldige taart maar ook nog eens leuk uitzicht :)
    Veel plezier komende week en ik hoop dat het volgende project ook leuk word, al klonk dit project wel erg zwaar..
    Liefs,
    Margot

Verslag uit: Verenigde Staten, Flagstaff

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

02 December 2011

Laatste roadtrip en project

22 November 2011

Meteorkrater, Winslow en Tuscon

17 November 2011

Lake Mead 2

08 November 2011

San Fransisco

02 November 2011

Lake Mead
Nathalie

Actief sinds 31 Maart 2011
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 25439

Voorgaande reizen:

24 December 2012 - 18 April 2013

Hong kong, North Luzon, Bangkok

09 September 2011 - 05 December 2011

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: