Lake Mead 2 - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Nathalie - WaarBenJij.nu Lake Mead 2 - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Nathalie - WaarBenJij.nu

Lake Mead 2

Door: NathalieEbbelaar

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

17 November 2011 | Verenigde Staten, Flagstaff

Woenasdagochtend ben ik met een nieuwe crew naar lake Mead gegaan. De eerste dag hebben we nauwelijks gewerkt, omdat het een paar uur rijden was. Mijn crew ging ergens anders werken dan de andere twee crews. Het was een erg ruig gebied, met heuvels en bergen met veel losse rosten. Maar onze doelstellling was om de hek af te krijgen. Dat is ook gelukt! We hebben er vier dagen over gedaan, maar het is af! Ongeveer 1.6 km hekwerk. Mijn eerste complete hek gebouwd. Helaas ging dit niet zonder een paar stoten. Er waren meerdere gewonden in de crew, waaronder ik :(. Ik heb mijn knie gekneusd tijdens dit project doordat ik meerdere keren gevallen ben. Op dit moment is het al een stuk beter! Een jongen van mijn crew was ook gevallen en hij heeft zijn arm opgehaald en mist een stukje van zijn vinger. Dit komt allemaal door de losse rotsen! De vijfde dag hadden we vrij. De helft van de crew heeft een bergje beklommen. Ik kon vanwege mij knie niet mee en heb heerlijk gerelaxed met een paar andere. 's middags zijn we naar de hot springs geweest en daarna lekker uiteten :D De volgende dag gingen we met de projectleider mee, want hij had een ander klusje voor ons. We moesten een ander soort hek bouwen, om auto's tegen te houden. Want er waren archeologische opgravingen. Dit was in een super mooi gebied, naast de opening van de grand canyon!!!!! Na drie uurtjes werken vond de projectleider dat we genoeg hadden gedaan en mochten we hiken naar de colorado rivier. Ook heeft hij er voor gezorgd dat we naast de colorado mochten camperen, want normaal is dat niet toegestaan. 's Avonds heeft hij ons mee uiteten genomen. We hebben in een prive club voor veteranen gegeten. Om binnen te komen moesrten we uitgenodigd worden door de commondant! Maar het was super gaaf, iedereen was geintresseerd en vol verhalen en het eten was lekker :D:D. Ik denk dat dit een ervaring is die je maar eens in je leven meemaakt. 's avonds hebben we een kampvuur gemaakt. Helaas zijn onze spullen in de nacht nat geworden door de stoom van de colorado rivier (we sliepen zonder tenten). Gelukkig was het niet koud!

Dit moment ben ik weer in Flagstaff :D Morgen ga ik naar San Diego voor de weekend. En volgende week is mijn laatste project en dan kom ik weer naar Nederland :( Ik wil langer blijven!

Maar voor mijn ouders hier mijn vlucht gegevens want ik weet niet of ik tijd heb na mijn project om het op internet te zetten!Ik kom aan op 5 dercember!

04/12/2011 CO1137 Phoenix - Newark 8:10 - 14:50 - Totale reistijd: 4Hrs 40Min

04/12/2011 CO70 Newark - Amsterdam 18:21 - 8:05 Monday - Totale reistijd: 7Hrs 44Min

  • 17 November 2011 - 21:47

    Willy:

    Jeetje zit het er al weer bijna op, het klinkt allemaal super wat je meemaakt! Geniet nog van je laatste weekjes en bij thuiskomst hoor ik graag alle verhalen. heel veel groetjes, ook van opa en oma, X willy en de andere Jobbetjes

  • 17 November 2011 - 22:49

    Tabitha:

    Jeetje, wat een avontuurlijke etappe van je werk daarzo! Klinkt wel heftig, met allemaal gewonden. Maar supermooi wat zulk werk je ook biedt, geweldig dat je zulke unieke dingen meemaakt. Geniet er nog maar extra goed van, want voor je het weet zit je weer in ons koude kikkerlandje. Ik ben benieuwd hoe je San Diego vindt, het schijnt een hele leuke stad te zijn!

    Tot op de verjaardag van de Sint, ik kijk er naar uit je weer in levende lijve te spreken :D
    Maar in de tussentijd verwacht ik nog wel een verhaaltje hoor ;)

    xxx liefs, Tabitha

  • 20 November 2011 - 15:16

    Ingrid :

    hey,
    wat een leuke verhalen, k ben benieuwd naar de foto's. veel plezier de laatste dagen! en tot snel.
    Liefs Ingrid

Verslag uit: Verenigde Staten, Flagstaff

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

02 December 2011

Laatste roadtrip en project

22 November 2011

Meteorkrater, Winslow en Tuscon

17 November 2011

Lake Mead 2

08 November 2011

San Fransisco

02 November 2011

Lake Mead
Nathalie

Actief sinds 31 Maart 2011
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 25436

Voorgaande reizen:

24 December 2012 - 18 April 2013

Hong kong, North Luzon, Bangkok

09 September 2011 - 05 December 2011

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: