San Fransisco - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Nathalie - WaarBenJij.nu San Fransisco - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Nathalie - WaarBenJij.nu

San Fransisco

Door: NathalieEbbelaar

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

08 November 2011 | Verenigde Staten, Flagstaff

Donderdagochtend om 4 uur begon de reis naar San Fransisco. In de middag kwamen we aan en hebben we de hostel zonder problemen gevonden. Smiddags hebben zijn we naar grote winkelcentra's geweest. 's Avonds zijn we naar de musical Hair geweest. We zaten op de eerste rij. In de eerste vijf minuten werd ik al uit het publiek gepikt, door de acteur die Berger speelt, hij stelde mij voor als zijn moeder. Ik moest opstaan en vertelde nog een paar dingen over mij (terwijl hij is zijn string stond :p). Het was super grappig! Later tijdens de musical maakte, de acteur die Claude speelt, ook nog een opmerking. Het was een supergave musical. Aan het eind konden we dansen op de podium met de acteurs. Een acteur haalde ons op en zei tegen mij dat hij me herkende, hij liet me voorgaan bij een eettent en herinnerde zelfs dat ik cheesecak had :D. De video van het dansen staat op facebook. Ik ben degene met de groene thsirt. De volgende dag zijn we naar pier 39 afgereist. Daar hebben we rondgelopen, de golden gate bridge bekeken en een tijdje naar de zeeleeuwen gestaard. Ook hebben een boottocht gemaakt onder de golden gate bridge en lans alcatraz. Daarna zijn we naar een aquarium museum geweest. Ook hebben we langs andere pieren gelopen, een onderzee boot bekeken vanuit de wo2. Savonds hebben we een kabel car gepakt om terug te gaan naar het centrum. Ik vond het super mooi, want het is een open tram en je hebt super mooi uitzicht als je op een heuvel rijdt. 's avonds zijn we naar de bioscoop geweest. De volgende dag zijn we naar Alcatraz geweest. Dat was een aparte maar erg intressante ervaring! Ik heb er erg van genoten, maar het voelt raar om een in cel te staan en om de verhalen te horen. We zijn er een paar uur geweest. Daarna zijn we naar Macy's geweest en hebben we cheesecake gegeten in the cheese cake factory. De beste cheese cake ooit! savonds zijn we weer naar de bios geweest. De volgende dag zijn we naar chinatown en castro geweest. chinatown is erg apart. Helaas moesten we daarna weer naar het vliegveld. Terwijl we aan het wachten waren, kwamen we erachter dat winter tijd was ingegaan en dat we er een uur te vroe waren, maar we hebben ons vermaakt!
Ooit wil ik terug naar San Fransisco, want het was geweldig!!!!!!!

  • 08 November 2011 - 09:24

    Margot:

    Hey Nathalie,
    Het klinkt allemaal even geweldig! En cheesecake!! Ik wil wel met je mee terug ;) Echt gaaf dat je zo veel hebt gedaan in die paar dagen. Is het nu deze week weer gewoon werken of staan er nog meer stedentripjes op de planning?
    Blijf vooral blogs schrijven, het is leuk om alles te horen!
    Liefs,
    Margot

  • 08 November 2011 - 12:03

    Tabitha:

    Jeej! Dat klinkt goed! Volgens mij heb je dezelfde liefde voor SF ontwikkeld als die ik heb! En goed dat je de cheesecake hebt geprobeerd!!! Laten we als je straks weer in Nederland een lokale Cheesecake factory openen :D

    Tof hoor dat je de mogelijkheid voor dit tripje had! In ieder geval erg leuk om te lezen! :D
    Hopelijk is de sneeuw in Flagstaff niet te koud ;) Blijf lekker genieten daar :)
    Liefs Tabitha

Verslag uit: Verenigde Staten, Flagstaff

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

02 December 2011

Laatste roadtrip en project

22 November 2011

Meteorkrater, Winslow en Tuscon

17 November 2011

Lake Mead 2

08 November 2011

San Fransisco

02 November 2011

Lake Mead
Nathalie

Actief sinds 31 Maart 2011
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 25437

Voorgaande reizen:

24 December 2012 - 18 April 2013

Hong kong, North Luzon, Bangkok

09 September 2011 - 05 December 2011

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: