Hoover Dam, Las vegas and the Grand Canyon!!!!!! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Nathalie - WaarBenJij.nu Hoover Dam, Las vegas and the Grand Canyon!!!!!! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Nathalie - WaarBenJij.nu

Hoover Dam, Las vegas and the Grand Canyon!!!!!!

Door: NathalieEbbelaar

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

24 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Flagstaff

De afgelopen dagen hebben heel veel indruk op mij gemaakt. Eenmaal de auto opgehaald, en de roadtrip kon beginnen! De eerste geplande stop was Vegas, maar we konden het niet laten om even naar de Hoover Dam te rijden. De Hoover Dam was super om te zien, zo enorm. Aankomende week gaan we in de buurt van de Hoover Dam werken, Lake Mead. We zijn ook langs Lake Mead gereden, dat was super mooi, een soort poster plaatje. Na een kleine file kwamen we aan in VEGAS! We hebben de hele strip over gereden naar ons hotel: Stratosphere (de hotel met de enorme uitkijk toren). De eerste indruk van Las Vegas was een soort pretpark :D Eenmaal aangekomen in ons hotel, omgekleed, de monorail gepakt naar de andere kant van de strip. We zijn begonnen in MGM Grand. Super mooi. Maar we wilde heel graag eten, dus zijn we naar de Hard Rock Cafe gegaan. Eten was oke en duur, natuurlijk! We kwamen daarna op een plein uit met live muziek en we hebben een half uurtje gedanst. New York New York was super, daar heb ik mijn eerste dollar vergokt, mijn eerste cocktail gedronken en in de achtbaan geweest :D:D. Ook zijn we naar Bellagio geweest en de fonteinshow gezien. Ook ben ik in ceasarpalace en the venetian geweest. Bij Treasure Island heb ik een piratenshow gezien. Als laatst ben ik in de stratosphere toren geweest, uitzicht was geweldig. Ook heb ik nog een dollar vergokt in de stratosphere hotel. Ik heb nog veel meer geyien, maar het is zoveel en ik heb zoveel indrukken in mijn hoofd, dat het moeilijk te typen is. Een ding kan ik wel zeggen en dat is dat ik nog een keer naar Vegas wil, want het was geweldig!!!!
De volgende ochtend zijn we met vele stops naar de zuidkant van de Granbd Canyon gereden. Ik heb zonsondergang gezien in de Grand Canyon, was super mooi. 's Avonds hebben we gecampeerd naast de grand canyon, met natuurlijk een kampvuur. De volgende ochtend zijn we naar de totaal verschillende uitkijkpunten gereden. De Desert View was nog mooier dan de andere(kan niet meer op de naam komen). Dat was het einde van ons weekend. Nu ben ik weer in Flagstaff, bijna iedereen is weg en komen morgen pas terug van roadtrip. Wij gaan morgen Flagstaff ontdekken (dat betekend dat we naar het winkelcentrum gaan!) Dinsdag begint mijn nieuwe project: Lake Mead. Daar gaan we hekken bouwen. Het schijnt erg zwaar werk te zijn, maar je kan na werktijd heerlijk zwemmen :D

Ik hoop dat ik begin november weer kan updaten!

Doeidoei

ps. ik ga weer proberen een paar fotos op internet te zetten

  • 24 Oktober 2011 - 05:30

    Giela:

    Wauw wat moet je genoten hebben dit weekende eigelijk teveel indrukken voor 2 dagen maar moet echt super zijn geweest als ik het zo lees in je verslag en met de foto die je hebt geplaats op facebook
    Kan me voorstellen dat je er nog wel eens heen wilt
    en wat een leuke profielfoto op facebook heb je die cowboyhoed gekocht, hij staat je goed
    Geniet vandaag nog lekker in Flagstaff en dan weer met vollemoed aan het nieuwe werkprojekt
    Ik denk dat je hier een mooiere omgeving hebt dan bij het vorige maar dit is natuurlijk ook weer ander bij de grandcanyons en niet te vergelijke met elkaat
    misschien spreken we elkaar vanavond nog op skype en anders werk ze maar vooral geniet er van
    xxxx mama
    PS papa heeft deze week vroege dienst dus kunnen we misschien een keer smorgens vroeg skype als we weten hoelaat ongeveer
    johan is meestal om 04.25 uit bed

  • 24 Oktober 2011 - 10:47

    Hannah:

    super gaaf verhaal Nathalie! Zwemmen in een meer, ik zou er nu niet aan moeten denken hier, maar bij jou is het vast nog warm :) Veel plezier met je nieuwe project in elk geval!

  • 24 Oktober 2011 - 14:57

    Johan:

    van alles heb je mee gemaakt en gezien je foto,s zijn mooi ik zag dat je al een fastfood buikje krijgt op de foto,s als het kan wil ik die goudenleeuw wel hebben staat mooi op de oprit als je aankomt rijden groetjes johan

  • 24 Oktober 2011 - 15:25

    Tabitha:

    Heee Nathalie!

    Wat een tofffe update! Ik ben blij dat je naast al je werkzaamheden genoeg tijd hebt om ook nog lekker sightseeing in Amerika te doen :D En bof jij even dat je 21+ bent terwijl je naar Vegas gaat ;)
    Was het 'snachts nog een beetje uit te houden bij de Grand Canyon? Ik weeet nog wel dat toen ik in April ging en niet eens een winterjas bij me had (ik dacht, hallo, California, Nevada enzo, daar is het warm!), werd er sneeuw voorspeld bij de Grand Canyon!!! Kouuuud, brrrrr!

    Hopelijk blijft het nog lang genoeg lekker warm daar :)
    Werkze weer, en tot de volgende update!
    xx Tabitha

  • 24 Oktober 2011 - 17:04

    Willy:

    Jaaa, Vegas is super! Misschien wil opa er een keer een familie uitje van maken :)! Succes bij je volgende project! liefs van ons!

Verslag uit: Verenigde Staten, Flagstaff

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

02 December 2011

Laatste roadtrip en project

22 November 2011

Meteorkrater, Winslow en Tuscon

17 November 2011

Lake Mead 2

08 November 2011

San Fransisco

02 November 2011

Lake Mead
Nathalie

Actief sinds 31 Maart 2011
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 25431

Voorgaande reizen:

24 December 2012 - 18 April 2013

Hong kong, North Luzon, Bangkok

09 September 2011 - 05 December 2011

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: