Werkweek in week 6 - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Nathalie - WaarBenJij.nu Werkweek in week 6 - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Nathalie - WaarBenJij.nu

Werkweek in week 6

Door: NathalieEbbelaar

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

21 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Flagstaff

Deze week zijn we maandag begonnen met werken, zodat we donderdag al naar Flagstaff konden terug rijden.
Maandag en dinsdag ben ik weerop pad geweest met Beth. ( Ja Margot het zijn enorme velden waar we langs moeten lopen) Maandag hebben we de hele dag gehiked, helaas zijn we ook een keerverdwaald, doordat alles op elkaar lijkt. Tijdens het hiken van de laatste gesprayde veld zagen we een ratslang. De slang lag midden op ons pad, het was fel gekleurde metzwarte strepen slang. Beth stond er bijna op, maar ik hield haar tegen. Ook hebben we een onvolwassen gehoornde hagedis gezien :D Helaas geen foto's kunnen maken :(. De gps gaf op het einde een storing aan, datbetekende dat we de volgende dag de zelfde hike moestten maken. Ik vond het persoonlijk niet erg, want als je hikedzie je super veel! Dinsdagochtend hebben we dezelfde hike weer gedaan. Helaas was de woestijn aan het afkoelen, maximale temperaturen in de 20 graden en dat is best koud als je in de 30 bent gewend :P. 'sMiddags mochten we van de baas de polaris meenemen, dat is een soort golfauto voor offroad driving. Anders moesten we een hele dag hiken door een rivier, want het was meerdere kilometers lang. Jeff (de baas) liet Beth zien hoe ze moest rijden, heuvel op af, door water en rivierbed op en af. Eindelijk konden we aan de slag. Beth was bang om de polaris te slopen en dat was een goede voorspeling. 10 Minuten later zaten wevat in de modder, de achter wielen zaten helemaal in de modder. Beth Jeff bellen om te vragen of hij ons kon helpen. Hij heeft ons geholpen, nadat hij eenpaar foto's heeft genomen. (komen binnekort online op facebook) Beth was alleen zo bang geworden, dat ik alle stukken heb gereden, waar geen andere mensen waren.( het is natuurlijk erg illegaal!) Ik vond het echt super om de polaris off road te rijden, ik heb gecrosst!.
Woensdag ochtend gingen we mee de kraanvogels tellen. De kraanvogels worden geteld vanwege de migratiepatronen. Het was echt super mooi om te zien er waren ongeveer 16 duizend kraanvogels. Wij hoeften alleen maar te kijken. Ik heb twee uur lang tijdens werktijd vogels gekeken, echt super! Daarna was er een massa saltcedar zaagactie! Alle medewerkers, zelfs kantoorpersoneel hebben geholpen tot de lunch. smiddags zijn we zelf verder gegaan. Savonds moesten we veel schoonmaken en zijn we uiteten geweest ;). Sochtends zijn we om 6 uur vertrokken naar Flagstaff. We zijn vanmiddag om 15 uur aangekomen. Toen moesten we de auto voor 2 uur lang schoonmaken. Nu ben ik in een enorm vol huis. Het was even schrikken toen ik alle vrijwilligers in ons huis zag, omdat ik vijf andere mensen ben gewend. Maar het begint al een beetje te wennen, dathet continue druk is. Morgenochte vroeg naar Las Vegas, zaterdag naar de grand canyon. Ik weet nog steeds niet waar ik volgende week heen ga. Maar dat lat ik nog wel weten!

Aan klavertje 4: Veel succes op de najaars! Jullie kunnen blikken :D En veel succes met jullie studies en uben! Ik zal aan jullie denken.

Laura: als je wat (chocolade) pepernoten en ander lekkers voor mij wil bewaren, ben ik je nu al erg dankbaar!!!


  • 21 Oktober 2011 - 12:26

    Willy:

    Wat klinkt het toch allemaal super leuk!! En wat zal je gaan genieten van Las vegas, wij vonden dat echt heel leuk. Oma heeft deze week nog geprobeerd je te bellen, vond ze leuk om te doen, maar kreeg helaas geen contact. Dan maar via deze weg de hartelijke groetjes. Ook heel erg bedankt voor je kaart! hier gaat alles z'n gangetje, na een regenachtige week nu weer een heerlijk najaarszonnetje. X Willy

  • 22 Oktober 2011 - 09:26

    Danny:

    Geniet van Vegas
    hoor wel als je de jackpot heb gewonnen
    en vergeet de niet te kijken hoe duur de ipad is

    groetjes
    Danny

Verslag uit: Verenigde Staten, Flagstaff

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

02 December 2011

Laatste roadtrip en project

22 November 2011

Meteorkrater, Winslow en Tuscon

17 November 2011

Lake Mead 2

08 November 2011

San Fransisco

02 November 2011

Lake Mead
Nathalie

Actief sinds 31 Maart 2011
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 25441

Voorgaande reizen:

24 December 2012 - 18 April 2013

Hong kong, North Luzon, Bangkok

09 September 2011 - 05 December 2011

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: