Bijna zo ver :D - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Nathalie - WaarBenJij.nu Bijna zo ver :D - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Nathalie - WaarBenJij.nu

Bijna zo ver :D

Door: NathalieEbbelaar

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

08 September 2011 | Nederland, Leiden

Over iets meer dan twaalf uur zit ik in het vliegtuig naar New York. Om vanaf daar (na een lange wacht) weer verder te vliegen naar Phoenix. In Phoenix breng ik mijn eerste nacht door, de volgende dag reis ik verder naar Flagstaff waar ik 's avonds opgehaald word.

Ik ben op dit moment helemaal klaar om te vertrekken, mijn tassen zijn ingepakt, mijn kamer is opgeruimd, de taxi is gereserveerd en staat morgenochtend om 5 uur voor de deur, om me naar de trein.

Ik heb er op dit moment heel veel zin in.Alleen al het wachten tijdens het reizen is wat minder.

Ik heb al een (post)adres. Ik zal hier niet wonen (ik zal verderop in de straat verblijven), maar dit is wel het adres voor alle post.

American Conservation Experience
2900 N. Fort Valley Road
Flagstaff, AZ 86001 USA

Ik zal proberen mijn weblog zo vaak mogelijk te updaten maar ik weet niet hoe vaak ik toegang heb tot internet.
Ik zal ook proberen om via deze site te laten weten dat ik veilig ben aangekomen, dat hangt van beschikbare wifi af (Als je niets hoort, zal het waarschijnlijk wel goed gaan, maar dan duurt het even voor dat ik het online kan zetten). Vanwege de tijdsverschil zal dit voor jullie pas op 10 september zijn.

Dit was het wel weer voor nu.

Verslag uit: Nederland, Leiden

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

02 December 2011

Laatste roadtrip en project

22 November 2011

Meteorkrater, Winslow en Tuscon

17 November 2011

Lake Mead 2

08 November 2011

San Fransisco

02 November 2011

Lake Mead
Nathalie

Actief sinds 31 Maart 2011
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 25437

Voorgaande reizen:

24 December 2012 - 18 April 2013

Hong kong, North Luzon, Bangkok

09 September 2011 - 05 December 2011

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: