Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Nathalie - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Nathalie - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Door: NathalieEbbelaar

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

20 Augustus 2011 | Nederland, Leiden

Lieve lezers,

Er zijn alweer 100 dagen verstreken sinds het laatste verslag, dat betekend dat ik over 20 dagen aan mijn reis ga beginnen. De meeste voorbereidingen heb ik gedaan,zoals hotel en pendelbus geboekt en meerdere spullen van vrienden en familie geleend. Als het goed is hoef ik alleen nog maar een paar kleine, dingetjes te regelen en te kopen.

Nog een week werken en daarna anderhalve week vrij om rustig mijn backpack in te pakken.


Ik heb er al veel zin in! Mijn volgende update zal waarschijnlijk zijn op het moment dat ik bijna vertrek. Dan zou ik ook het adres van mijn verblijf er bijzetten.

Liefs Nathalie

  • 29 Augustus 2011 - 12:29

    Tabitha:

    Wat spannend dat je bijna gaaat! Gelukkig bn je al lekker aan het voorbereiden. Het belangrijkste is echter wel dat ik nog even gedag kan zeggen! :D xxxxx en bij deze alvast een goede reis!

Verslag uit: Nederland, Leiden

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

02 December 2011

Laatste roadtrip en project

22 November 2011

Meteorkrater, Winslow en Tuscon

17 November 2011

Lake Mead 2

08 November 2011

San Fransisco

02 November 2011

Lake Mead
Nathalie

Actief sinds 31 Maart 2011
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 25434

Voorgaande reizen:

24 December 2012 - 18 April 2013

Hong kong, North Luzon, Bangkok

09 September 2011 - 05 December 2011

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: