Voorbereiding - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Nathalie - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Nathalie - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: NathalieEbbelaar

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

12 Mei 2011 | Nederland, Leiden

Hallo beste lezers,

Over exact 120 dagen ga ik vliegen naar Phoenix vliegen, om vanuit daar verder te reizen naar Flagstaff, Arizona. Als ik eenmaal daar ben ga ik vrijwilligerswerk doen voor ACE, dat is een programma die zich bezig houdt met het behouden van de natuur in nationale parken van Amerika. Van 9 september tot en met 4 december zal ik daar verblijven. Op 5 december in de ochtend kom ik weer aan in Nederland. Op deze website staat wat ik ga doen: http://activityinternational.nl/Verenigde_Staten/Vrijwilligerswerk_Natuurparken.aspx

Op dit moment ben ik nog bezig met kleine voorbereidingen. Gelukkig heb ik daar genoeg tijd voor en heb ik (hopelijk) geen stress voordat ik vertrek. Het is natuurlijk leuk om nu al te winkelen. Ook heb ik al een vliegticket bemachtigd. De mindere kant is dat ik ook verzekering, visum enz. moet regelen.


Als het bijna zo ver is zal ik weer een reisverslag maken of eerder als er iets bijzonders gebeurt :).

Liefs,
Nathalie

Verslag uit: Nederland, Leiden

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

02 December 2011

Laatste roadtrip en project

22 November 2011

Meteorkrater, Winslow en Tuscon

17 November 2011

Lake Mead 2

08 November 2011

San Fransisco

02 November 2011

Lake Mead
Nathalie

Actief sinds 31 Maart 2011
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 25442

Voorgaande reizen:

24 December 2012 - 18 April 2013

Hong kong, North Luzon, Bangkok

09 September 2011 - 05 December 2011

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: